Retourbeleid
Binnen een termijn van 14 kalenderdagen heeft u het recht om een aankoopovereenkomst die u op afstand heeft gesloten te herroepen. Dit is geregeld in de wet Koop op Afstand en houdt concreet in dat u na ontvangst twee weken heeft om te beoordelen of u het product wilt houden. Dit mag u op dezelfde manier doen zoals u dat ook in een fysieke winkel zou doen.
Terugbetaling
In het geval van een retour onder de wet Koop op Afstand ontvangt u de betaling terug op uw rekening, inclusief de eventuele kosten voor de heenzending mits u de complete bestelling retour stuurt. Eventuele waardevermindering door gebruik of schade aan het product zullen met de credit worden verrekend. U draagt zelf de kosten voor de retourzending.
Uitzonderingen
- Producten die u speciaal laat maken, bijvoorbeeld bedrukte tape.
- Producten die al gebruikt zijn.
Retouneren
U kunt uw product retouneren naar:
T.a.v. Mytapeshop.nl
Kernreactorstraat 1
3903LG Veenendaal
Zorg dat we in het pakket een kopie van de factuur kunnen vinden en het retour formulier.
Klachten
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar (naam webshop) bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).